Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
С огромной благодарностью отзываемся о всех, кто принимал участие в создании сайта. Этот сайт,действительно, на данный момент - единственный в своем роде. Хорошо, что есть такие нужные интернет порталы. Этот интернет проект достаточно прост в пользовании. На нем удобно отдыхать - просто и быстро.

Этот интернет проект суперовый! работал на нем очень часто. Думаю, что этот интернет проект ожидает светлое будущее. Желаю удачи. Хотелося б встречаться с Вашими новыми работами чаще! Действуйте!

Этот интернет сайт отличный! Пользовался довольно чуть ли не по три раза на день. Этот интернет портал ждет хорошее будущее. Удачи Вам, ребята. Хотелося б видеться с Вашими трудами почаще!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Порядку списання безнадійного податкового боргу платників податків, Міністерство доходів і зборів УкраїниМІНІСТЕРСТВО ДОХОДІВ І ЗБОРІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

  1. 10.10.2013  № 577
  2. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 р. за № 1844/24376

    Про затвердження Порядку списання безнадійного податкового боргу платників податків

    Відповідно до статті 101 глави 9 розділу II Податкового кодексу України( 2755-17 ) та пункту 9 Положення про Міністерство доходів і зборів України( 141/2013 ), затвердженого Указом Президента України від 18 березня 2013 року № 141, НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Порядок списання безнадійного податкового боргу платників податків, що додається.

    2. Департаменту обслуговування платників податків Міністерства доходів і зборів України (Мальцева В. В.) у встановленому порядку забезпечити:

  3. подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
  4. оприлюднення цього наказу.
  5. 3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Ігнатова А. П.

    Міністр

    О. В. Клименко

    ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства доходів і зборів України 10.10.2013  № 577

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2013 р. за № 1844/24376

    ПОРЯДОК списання безнадійного податкового боргу платників податків

    I. Загальні положення

    1.1. Цей Порядок, розроблений відповідно до статті 101 глави 9 розділу II Податкового кодексу України( 2755-17 ) (далі — Кодекс), визначає механізм списання безнадійного податкового боргу.

    1.2. Дія цього Порядку поширюється на фізичних осіб (резидентів і нерезидентів), юридичних осіб (резидентів і нерезидентів) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з Кодексом( 2755-17 ) або податковими законами і на яких покладено обов'язок сплати податків та зборів згідно з Кодексом.

    Норми цього Порядку не поширюються на податковий борг, що залишився непогашеним після ліквідації платника податків, не пов'язаної з банкрутством.

    1.3. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Кодексі( 2755-17 ).

    II. Випадки визначення податкового боргу "безнадійним"

    2.1. Під терміном "безнадійний податковий борг" слід розуміти:

    1) податковий борг платника податків, визнаного в установленому порядку банкрутом, вимоги щодо якого не були задоволені у зв'язку з недостатністю майна банкрута;

    2) податковий борг фізичної особи, яка:

    визнана в судовому порядку недієздатною, безвісно відсутньою або оголошена померлою, у разі недостатності майна, на яке може бути звернуто стягнення згідно із законом;

  6. померла, у разі недостатності майна, на яке може бути звернуто стягнення згідно із законом;
  7. понад 720 днів перебуває у розшуку;
  8. 3) податковий борг платника податків, стосовно якого минув строк давності, встановлений статтею 102 глави 9 розділу II Кодексу( 2755-17 );

    4) податковий борг платника податків, що виник унаслідок обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

    Такий факт непереборної сили підтверджується:

    Торгово-промисловою палатою України — про настання обставин непереборної сили чи стихійного лиха на території України;

    уповноваженими органами іншої держави, які легалізовані консульськими установами України, — у разі настання обставин непереборної сили чи стихійного лиха на території такої держави;

    рішеннями Президента України про запровадження надзвичайної екологічної ситуації в окремих місцевостях України, затвердженими Верховною Радою України, або рішеннями Кабінету Міністрів України про визнання окремих місцевостей України потерпілими від повені, посухи, пожежі та інших видів стихійного лиха, у тому числі рішеннями щодо визначення окремих місцевостей потерпілими від несприятливих погодних умов, які спричинили втрату врожаю сільськогосподарських культур в обсягах, що перевищують 30 відсотків середнього врожаю за попередні п'ять календарних років;

    рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних рад — у випадках, встановлених Кодексом( 2755-17 );

    висновками інших органів, уповноважених згідно із законодавством засвідчувати форс-мажорні обставини;

    5) податковий борг платника податків, щодо якого до Державного реєстру внесено запис про його припинення на підставі рішення суду, а для банків — на підставі рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб про затвердження звіту про завершення ліквідації банку або рішення Національного банку України про затвердження ліквідаційного балансу, ухвалення остаточного звіту ліквідатора і завершення ліквідаційної процедури.

    2.2. Якщо фізична особа, яка в судовому порядку визнана безвісно відсутньою або оголошена померлою, з'являється або якщо фізичну особу, яка перебувала в розшуку понад 720 днів, розшукано, то списана заборгованість таких осіб підлягає відновленню та стягненню в загальному порядку з дотриманням строків давності, починаючи з дня відновлення такого податкового боргу.

    III. Визначення сум безнадійного податкового боргу, що підлягає списанню

    3.1. Визначення сум безнадійного податкового боргу, що підлягає списанню органами доходів і зборів, здійснюється на підставі даних інформаційних систем органів доходів і зборів (далі — ІС) станом на день виникнення безнадійного податкового боргу.

    3.2. Днем виникнення безнадійного податкового боргу вважається:

    у випадках, визначених у підпункті 1 та абзаці другому підпункту 2 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, — дата набрання чинності відповідним рішенням суду;

    у випадку, визначеному в абзаці третьому підпункту 2 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, — дата підписання акта опису спадкового майна;

    у випадку, визначеному в абзаці четвертому підпункту 2 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, — дата, визначена в даних відповідних органів;

    у випадку, визначеному в підпункті 3 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, — дата прийняття рішення керівника органу доходів і зборів;

    у випадку, визначеному в підпункті 4 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, — день, що настає за граничним терміном погашення грошових зобов'язань за період, на який припадає дата, зазначена в документі, що засвідчує факт непереборної сили;

    у випадку, визначеному в підпункті 5 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, — дата припинення, зазначена у відповідному повідомленні державного реєстратора.

    3.3. Списанню підлягає також розстрочений (відстрочений) податковий борг (у тому числі нараховані на такий податковий борг проценти), який визнано безнадійним відповідно до Кодексу( 2755-17 ).

    Рішення про списання розстроченого (відстроченого) податкового боргу, який визнано безнадійним у повному обсязі, є підставою для прийняття рішення про скасування розстрочення (відстрочення) та дострокового розірвання договору, укладеного з таким платником податків.

    Якщо списанню підлягає лише частина визнаного безнадійним розстроченого (відстроченого) податкового боргу, то відповідні зміни вносяться в установленому законодавством порядку до договору про розстрочення (відстрочення).

    3.4. Списанню підлягає податковий борг із фіксованого сільськогосподарського податку, плати за землю за період з дня настання обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) і до закінчення термінів його сплати за календарний рік, у якому такі обставини виникли.

    В аналогічному порядку здійснюється списання безнадійного податкового боргу з єдиного податку — до закінчення термінів його сплати за відповідний звітний квартал.

    IV. Прийняття рішення про списання безнадійного податкового боргу

    4.1. У випадках, передбачених підпунктом 4 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, платник податків звертається до органу доходів і зборів за місцем обліку безнадійного податкового боргу та/або за місцем обліку такого платника з письмовою заявою, в якій зазначаються суми податків та зборів, що підлягають списанню.

    До заяви обов’язково додаються документи, зазначені в підпункті 4 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, які підтверджують, що податковий борг вважається безнадійним.

    4.2. За результатами розгляду документів, наданих платником податків, керівник (його заступник) органу доходів і зборів за наявності підстав приймає рішення про списання безнадійного податкового боргу, яке оформляється на бланку за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.

    Рішення про списання безнадійного податкового боргу складається у двох примірниках: перший — для платника податків, другий — для органу доходів і зборів.

    4.3. В інших випадках, передбачених підпунктами 1 ( z1844-13 ), 2, 3, 5 пункту 2.1 розділу II цього Порядку, орган доходів і зборів здійснює процедури щодо проведення списання безнадійного податкового боргу відповідно до вимог пункту 4.2 цього розділу.

    4.4. Структурний підрозділ органу доходів і зборів, до функцій якого належить списання безнадійного податкового боргу, здійснює таке списання щокварталу протягом двадцяти календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку, передбаченого для подання податкової декларації( z1490-11 ) (розрахунку) за звітний (податковий) квартал.

    4.5. Рішення про списання безнадійного податкового боргу вноситься до ІС не пізніше наступного робочого дня після підписання такого рішення.

    Директор Департаменту обслуговування платників податків

    В. В. Мальцева

    Додаток 1 до Порядку списання безнадійного податкового боргу платників податків (пункт 4.2)

    РІШЕННЯ ( z1844-13 BF67.doc ) про списання безнадійного податкового боргу

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Черкаські тролейбуси на правильному шляху

    УК не раз порушував тему незадовільної роботи КП Черкасиелектротранс і транспортного обслуговування жителів обласного центру. Мова йшла, зокрема, про складний фінансовий стан підприємства, заборгованість ...

    Голова ДСА України звернувся до Президента України з приводу критичної ситуації, що складається з підготовкою бюджетного запиту на 2013 рік

    Міністерством фінансів України 24 липня 2012 року доведено граничні обсяги видатків загального фонду державного бюджету на 2013 рік для органів судової влади (крім Верховного Суду України, вищих ...

    Про призначення В. Побережного Надзвичайним і Повноважним Послом України в Республіці Албанія, Президент України

    Указ  Президента України Призначити ПОБЕРЕЖНОГО Володимира Іоновича Надзвичайним і Повноважним Послом України в Республіці Албанія. Президент України м. Київ 28 грудня 2012 року № 762/2012

    В Донецке родители пытались продать своего двухлетнего ребенка за 72 тыс грн, – МВД

    В Донецке правоохранители задержали родителей, которые продавали своего 2-летнего ребенка за 72 тыс. Грн. Как сообщили в Отделе связей с общественностью ГУ МВД Украины в Донецкой области, 23-летние ...





    Юридическая практика:
    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій

    Про визнання права на спадкове майно в порядку ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку спадкової трансмісії Якщо спадкоємець майна за заповітом помер і не встиг її прийняти, не зміг провести нотаріальне оформлення після відкриття ...


    Консультации по наследству:
    Послуги з оформлення спадщини за дорученням

    Добрий день, шановні юристи по спадкових справах! Так вже вийшло, що я проживаю зараз в Росії, хоча народилася в Україні. ...

    Чи можна оформити заповіт не на родича?

    Доброго дня, адвокати із питань спадщини! Мене цікавить питання про те, як скласти правильно заповіт не на родича? Мені вже ...

    Оформлення прав на спадщину земельної ділянки (паю)

    Користуюся Вашими порадами вже не вперше і, чесно кажучи, вони мені сильно допомагають, коли справа доходить до судового розгляду. ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca