Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Этот интернет проект - класс очень много чего тут интересного и необходимого. Хочу пожелать вам держаться высоко и всего самого... в Вашей работе!

Большое Вам спасибо. С Вами приятно работать! Ребята - просто молодцы.

Просто отличный сайт! Хорошенький ресурсик! Классно! Всё очень удобно и просто. Спасибочки за профессиональный сервис!
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Про затвердження Методичних рекомендацій Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимог до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майномДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНИМИ КОРПОРАТИВНИМИ ПРАВАМИ ТА МАЙНОМ

НАКАЗ

  1. 08.04.2013  № 64
  2. Про затвердження Методичних рекомендацій Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимог до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків

    Відповідно до частини третьої статті 49 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ( 2343-12 ) та Положення про Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном, затвердженого Указом Президента України від 13 квітня 2011 року № 451/2011, НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Методичні рекомендації Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, що додаються.

    2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту юридичного забезпечення Січевлюка-Врублевського Т. С.

    Перший заступник Голови Агентства держмайна України — голова комісії з проведення реорганізації

    О. Ф. Каленков

    Додаток

    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків

    1. Методичні рекомендації Агентства держмайна України щодо організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків (далі — Методичні рекомендації), розроблені відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"( 2343-12 ) (далі — Закон).

    2. Методичні рекомендації встановлюють процедуру визначення кандидатури організатора аукціону під час організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до них стосовно майна державних підприємств, які належать до сфери управління Державного агентства України з управління державними корпоративними правами та майном (далі — Агентство держмайна України), та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, повноваження з управління корпоративними правами держави щодо яких здійснює Агентство держмайна України.

    3. Усі терміни та поняття, що вживаються у Методичних рекомендаціях, застосовуються у розумінні Закону( 2343-12 ).

    Для цілей Методичних рекомендацій під терміном "боржник" розуміються державні підприємства, установи та організації, суб'єктом управління яких є Агентство держмайна України, та господарські товариства, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків, повноваження з управління корпоративними правами держави щодо яких здійснює Агентство держмайна України.

    4. Замовником аукціону є ліквідатор, призначений у справі про банкрутство боржника господарським судом у порядку, встановленому Законом ( 2343-12 ).

    Згідно з частиною ( 2343-12 )другою статті 44 Закону ( 2343-12 ) ліквідатор має право самостійно проводити торги на аукціоні відповідно до законодавства або залучити на підставі договору організатора аукціону.

    5. Організатора аукціону визначає замовник та укладає з ним договір на проведення аукціону.

    6. Вимоги до організатора аукціону:

    - юридична особа, зареєстрована у встановленому законодавством порядку, що має право здійснювати продаж майна шляхом проведення аукціону;

    - наявність досвіду проведення аукціонів не менше трьох років;

    - наявність технічних можливостей для забезпечення продажу майна боржника шляхом проведення аукціону (з урахуванням виду і особливостей майна, що підлягає продажу).

    Організатором аукціону не може бути заінтересована особа стосовно боржника, кредиторів та замовника аукціону.

    7. З метою виявлення кандидатур організаторів аукціону замовник не пізніше ніж за три місяці до дати проведення аукціону розміщує на офіційному веб-сайті боржника, своєму офіційному веб-сайті (за наявності) або іншим чином, зокрема у друкованому засобі масової інформації за місцезнаходженням майна боржника, оголошення, що має містити такі відомості:

    - вимоги до кандидатури організатора аукціону;

    - кінцевий термін прийняття від кандидатур заяв та документів, що підтверджують їх відповідність встановленим вимогам;

    - інформацію про боржника, продаж майна якого здійснюватиметься на аукціоні;

    - характеристику майна боржника, продаж якого здійснюватиметься на аукціоні, що вказує на необхідність наявності у організатора цього аукціону технічних можливостей для його проведення;

    - текст проекту договору про проведення аукціону із зазначенням основних істотних умов договору (крім умови про суму винагороди та інформації про організатора аукціону);

    - поштову адресу, за якою подаються заява та документи, що підтверджують відповідність кандидатур встановленим вимогам;

    - контактні телефони для довідок.

    8. Для визначення організатором аукціону кандидатури подають замовнику аукціону такі документи:

    - заяву про виконання функцій організатора аукціону із зазначенням відомостей про кандидатуру організатора аукціону (повне найменування юридичної особи, ідентифікаційний код юридичної особи, організаційно-правова форма, місцезнаходження юридичної особи, номер телефону та інші засоби зв'язку, а також прізвище, ім'я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків (або відомості про серію та номер паспорта — для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті) особи, яка уповноважена представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами і має право вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори), а також пропозиції щодо суми винагороди за проведення аукціону;

    - засвідчені в установленому порядку копії установчих або інших документів, відповідно до яких заявник має право проводити аукціони;

    - довідку, підписану керівником юридичної особи, що підтверджує технічні можливості заявника для забезпечення продажу майна боржника шляхом проведення аукціону (у разі зазначення такої вимоги в оголошенні щодо виявлення кандидатур організатора аукціону);

    - довідку, підписану керівником юридичної особи, що містить перелік проведених заявником аукціонів, для підтвердження його досвіду у цій сфері не менше трьох років.

    9. У разі подання неповного комплекту документів або подання документів з порушенням вимог, передбачених у пункті 8 Методичних рекомендацій, або подання документів після встановленого кінцевого терміну, або подання недостовірних відомостей заява про виконання функцій організатора аукціону залишається без розгляду, про що замовник листом повідомляє заявника.

    10. У разі надходження двох і більше заяв кандидатур, які відповідають вимогам, встановленим Методичними рекомендаціями, на виконання функцій організатора аукціону замовник у п'ятиденний строк з останнього дня подачі таких заяв проводить конкурсний відбір та визначає переможця з урахуванням таких показників:

    - досвід роботи та технічні можливості (з урахуванням виду і особливостей майна, що підлягає продажу) із забезпечення організації продажу майна;

    - пропозиції щодо суми винагороди за проведення аукціону.

    11. Якщо в строк та за поштовою адресою, наведеними в оголошенні, не надійшло жодної заяви про виконання функцій організатора аукціону, замовник аукціону повторно у порядку та строк, встановлені пунктом 7 Методичних рекомендацій, розміщує на офіційному веб-сайті боржника, своєму офіційному веб-сайті (за наявності) або іншим чином, зокрема у друкованому засобі масової інформації за місцезнаходженням майна боржника, оголошення для виявлення кандидатур організатора аукціону.

    12. З переможцем конкурсного відбору замовник укладає договір про проведення аукціону відповідно до вимог, встановлених Законом ( 2343-12 ).

    13. За результатом проведеного аукціону ліквідатор надає до Агентства держмайна України звіт у письмовій формі.

    Директор Департаменту юридичного забезпечення

    Т. С. Січевлюк-Врублевський

    {Текст взято з сайту Агентства держмайна України http://www.ppa.gov.ua}

    Юридичний портал Справедливість

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Щодо набрання чинності міжнародним договором, Міністерство закордонних справ України

    Копія: Міністерство юстиції України Апарат Верховної Ради України Секретаріат Кабінету Міністрів України Державна міграційна служба України Адміністраця Державної прикордонної служби України Посольство України в Республіці Казахстан

    Про погодження передачі нежитлового приміщення в м. Вільногірську в державну власність, Кабінет Міністрів України

    Про погодження передачі нежитлового приміщення в м. Вільногірську в державну власність Погодитися з пропозицією Генеральної прокуратури України та Вільногірської міської ради (Дніпропетровська область) щодо передачі нежитлового приміщення № 4 загальною площею 150,8 кв. метра (реєстраційний номер 36284949) у будівлі (літер А-8) по бульв. Миру, 15, у м. Вільногірську в державну власність із закріпленням його на праві оперативного управління за Генеральною прокуратурою України.

    Про відмову в реєстрації кандидата у народні депутати України Милобога Ю.В., Центральна виборча комісія

    Про відмову в реєстрації кандидата у народні депутати України Милобога Ю. В. До Центральної виборчої комісії 10 серпня 2012 року надійшла заява Милобога Юрія Валерійовича разом з іншими документами щодо реєстрації його кандидатом у народні депутати України в одномандатному виборчому окрузі № 33 у порядку самовисування.

    керуючим санацією, ліквідаторам), Міністерство юстиції України

    Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 січня 2013 р. за № 174/22706 Про затвердження Порядку присвоєння рівнів кваліфікації арбітражним керуючим (розпорядникам майна, керуючим санацією, ліквідаторам)





    Юридическая практика:
    Про визнання права власності на спадкове майно ...

    Про визнання права власності на спадкове майно за заповітом При необхідності у визнанні права власності на спадкове майно за заповітом слід звертатись до юристів по спадковим справам. ...

    Про зміну черговості спадкування та визнання права ...

    Про зміну черговості спадкування та визнання права на спадкування Наш клієнт задоволений рішенням суду за апеляцією, яким виграно справу про зміну черговості спадкування та визнання права ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку ...

    Про визнання права на спадкове майно в порядку спадкової трансмісії Якщо спадкоємець майна за заповітом помер і не встиг її прийняти, не зміг провести нотаріальне оформлення після відкриття ...


    Консультации по наследству:
    Допоможемо оскаржити заповіт через суд

    Добрий день, консультанти в питаннях спадкового права. Звертаюся до Вас, оскільки мені здається, ніхто більше не зможе допомогти, ...

    Нюанси вступу в спадщину на будинок і автомобіль, вклад у банку

    Доброго Вам дня. Звертаюся до Вас з великим проханням допомогти порадою юриста. Знаю, Ви добре розбираєтеся в юридичних питаннях ...

    Допоможемо отримати спадок, який належить за Законом

    Привіт усім! У мене дуже серйозне питання про спадкування майна, а саме житла від бабусі. Справа в тому, що недавно у мене ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca