Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Чувствуется истинная забота о ближних. Благодаря столь занимательному интернет сайту я, наконец-то, решился.

Большущее спасибо. Очень благодарны! Ребята - Вы умнички.

Спасибо Вам за тот величайший труд, который Вы делаете ежедневно для нас.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Ох, доріжко фронтова

    Ох, доріжко фронтова

    Лише у Києві капремонту потребують 300 тисяч квадратних метрів автошляхів

    У Міністерстві інфраструктури вважають, що реформування дорожньої галузі, яким передбачено передати частину доріг на місцевий рівень, має поліпшити ситуацію з нинішнім станом цього господарства. Та в це не дуже віриться. Адже проблема не в підпорядкуванні, а в хронічній нестачі коштів на будівництво та ремонт.

    Термін експлуатації вичерпали 85% автодоріг

    Тож нинішні реалії такі, що майже 1,4 мільйона квадратних метрів площі всіх доріг вкриті ямковістю. Шляхи ремонтують лише за сприятливих погодних умов. Нині працює третина асфальтобетонних заводів, однак невдовзі до ладу стануть усі 90.

    Не знаю, наскільки реальну ситуацію довели до відома високого керівництва, однак той факт, що траса Київ — Одеса — це справжня фронтова дорога, розповіла мені приятелька. У неї дачний будиночок у селі Винарівка, що за 130 км від столиці. Днями вона туди їздила і на дорогу, яку раніше долала за півтори години, витратила три. Пробила колесо і ледь дотягла до дідівської хати. Зворотний шлях у вихідні, коли на трасі значно більше машин, зайняв чотири години. Тож овочево-фруктовий запас, привезений із села, не тільки влетів у копієчку, а й доповнився змарнованим часом на дорогу і ремонт. Це й не дивно, адже на весь шлях лише від повороту на Мотовилівку є кілометрів із п’ять нормальної дороги. Решта — майже суцільні ями. І якщо їх хоч якось можна об’їхати, це справжнє щастя. Щоправда, й воно випадає лише у світлу пору доби…

    Звісно, нарікання на примхи погоди, що прозвучали на зібранні автодорожників, які оглядали одеську трасу, до певної міри виправдані. Однак посилання на те, що мережа автомобільних доріг загального користування України сформована здебільшого в 70—80-х роках минулого сторіччя і спроектована та побудована за старими нормативами, тут ні до чого. Одеську трасу під гучною назвою «автобан» прокладали в роки незалежності. Тому тут скоріше можна взяти до уваги інший аргумент: збільшення кількості транспортних засобів та зростання фактичного навантаження.

    То яма, то канава... Фото Oлександра ЛЕПЕТУХИ

    Плани є, справа за їх реалізацією

    Попри все це, керівництво держави зобов’язало Укравтодор у найкоротші терміни провести необхідні ремонти, аби гарантувати безпеку і комфортний рух дорогами загальнодержавного значення. Уряд виділив для цього фінансування. За словами Миколи Мездріна, для проведення ямкового ремонту вже закуплено потрібну кількість ремонтних та паливно-мастильних матеріалів. Роботи буде чимало, адже ямковістю вражено 36,9 тисячі кілометрів доріг загального користування. Укомплектовані необхідним обладнанням понад 300 спеціалізованих бригад, які зможуть повністю ліквідувати ями. Роботи вистачить усім, адже на початок робіт (12 лютого) тільки на основних дорогах державного значення ямковістю? були вкриті 2631 кілометр.

    Роботи тривають на дорогах Київ — Одеса (у Київській та Черкаській областях), Київ — Чернігів, Стрий — Тернопіль — Кіровоград — Знам’янка, Житомир — Вінниця, Київ — Знам’янка, Дніпропетровськ — Решетилівка, Дніпропетровськ — Миколаїв, Кіровоград — Миколаїв, Знам’янка — Луганськ — Ізварине. Щодо ремонтів по всій мережі автошляхів, то їх розпочнуть за сприятливих погодних умов при температурі повітря вище +5, коли підсохне покриття. А за те, що ремонти тривають і в міжсезоння, відомство не варто критикувати. Адже використовуються холодні асфальтобетоні суміші, які підходять до застосування в зимових умовах.

    Щоб оперативно відстежувати ситуацію, в Укравтодорі щодня відбувається засідання оперативного штабу. Двічі на тиждень проводять селекторні наради з керівниками регіональних відділень структури. За маршрутами закріплено відповідальних працівників, якість робіт перевіряють на місцях. Наскільки все роблять так, як заплановано, покаже час. Нині ж в Укравтодорі цілодобово працює «гаряча лінія» (044) 287-11-40, 287-42-18, куди може зателефонувати кожний, кому є що сказати.

    До речі, Київавтодор визначився зі столичними об’єктами, де в першу чергу буде проведено ремонт, і вже розпочав його. Серед них вулиці: Заболотного, Бориспільська, Саперно-Слобідська, Верхній і Нижній Вали, Богатирська, Мінська, проспекти Ватутіна, Броварський, Палладіна, Кільцева дорога, Венеціанський міст та міст на Жуків острів. Також передбачено впорядкувати дощову каналізацію на вулиці Оборони, відремонтувати тротуари на мосту Патона.

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.9/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Высшие спецсуды продолжают налаживать сотрудничество для обеспечения единства судебной практики

    Во исполнение задания руководителей высших специализированных судов в помещении Высшего административного суда Украины 19 августа 2014 года состоялась первая совместная рабочая встреча секретарей ...

    В КГГА назвали дату начал строительства мобильной связи в метро

    Пресс-секретарь заместителя главы Киевской государственной городской администрации Руслана Крамаренко Олеся Остафиева сообщила, что строительство сети мобильной связи в Киевском метрополитене ...

    Хто аплодуватиме чиновникам за руйнування галузі?

    Безумовно, для модернізації виробництва та й загалом економічного розвиткуконкуренція є рушієм. Але змагальністьу межах країни і конкуренція на міжнародному рівні це, як кажуть в Одесі, дві ...

    Про забезпечення безпеки функціонування інформаційно-аналітичної системи "Вибори народних депутатів України" Єдиної інформаційно-аналітичної системи "Вибори", Центральна виборча комісія

    Про забезпечення безпеки функціонування інформаційно-аналітичної системи "Вибори народних депутатів України" Єдиної інформаційно-аналітичної системи "Вибори"





    Юридическая практика:
    Розподіл спадкового майна

    Розподіл спадкового майна Юрист професійно надала допомогу в розподілі спадку громадян, що звернулися до неї

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення ...

    Про встановлення факту прийняття спадщини, виділення частини спадкового майна та про визнання права власності на спадкове майно Нотаріальне оформлення спадщини часто заходить у глухий кут через різні перешкоди та фактори. Однією із таких перешкод може ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування ...

    Про усунення перешкод у здійсненні права на спадкування та визнання права власності в порядку спадкування за заповітом Починаючи процес нотаріального оформлення спадкового майна, громадяни часто зіштовхуються із перешкодами, які можна вирішити ...


    Консультации по наследству:
    Коли оскаржити заповіт досить просто

    У мене виникла ситуація, коли без допомоги кваліфікованого адвоката зі спадкових питань не обійтися. Вже не раз до Вас звертаюся ...

    Якщо залишилася квартира після смерті

    Доброго дня, шановні консультанти з юридичних питань! Звертаюся до Вас за порадою, оскільки ви не перший раз мені допомагаєте, ...

    Розцінки на прийняття спадщини та послуги адвоката

    Добрий день, консультанти сайту. Насамперед, мене цікавить вартість юридичних послуг на спадщину в Києві. Моє питання банальне ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca