Адвокаты по наследственным делам
Отзывы о нас
Довольно оригинальный, актуальный и абсолютно не похожий на другие интернет сайт! Хочется отблагодарить вас финансово. Как это можно сделать?

Всем большое спасибо. Этот интернет портал,действительно, сейчас - неповторимый в своем роде. Как здорово, что есть такие полезные порталы. Интернет проект очень удобен в использовании. На нем здорово работать - просто и быстро.

Большое Вам спасибо. С Вами приятно работать! Ребята - просто молодцы.
Наши услуги

Вопрос к юристу по наследству:

Статьи
Право власності на спадок

Право власності на спадок Визнання прав власності на спадок (зразок судової справи), позовна заява про спадщину

Наследство по завещанию: раскрываем юридические ...

Наследство по завещанию: раскрываем юридические секреты Завещание необязательно гарантирует выполнение воли наследодателя, ведь в некоторых случаях можно признать завещание недействительным

Чи поділяться комунальники зі споживачами?

    Чи поділяться комунальники зі споживачами?

    В Україні планують впровадити стимулюючу методику розрахунку тарифів

    Національна комісія з регулювання сфери комунальних послуг запропонувала нову методику розрахунку тарифів на водопостачання та водовідведення. Розробник методики, директор департаменту стратегічного планування і розвитку Нацкомісії Дмитро Арлачов розповів, що в ній закладені стимули пошуку ефективнішого господарювання і залучення інвестицій для підприємств, які подають воду і відводять стоки.

    Пояснюючи необхідність зміни методики, він зауважив, що в чинному порядку тарифоутворення немає стимулу для компаній знижувати операційні витрати. А новий метод розрахунків стимулюватиме комунальників не лише залучати інвестиції у галузь, а й зменшувати виробничі витрати. А тоді вже можна буде говорити про протилежний процес — збільшення прибутків. Отже, це пряма вигода для компанії.

    От тільки чи вигідною буде нова методика споживачам житлово-комунальних послуг? Д. Арлачов зауважив, що вона в перспективі передбачає навіть… деяке зниження тарифів. На фоні нинішнього стану справ у ЖКГ таке повідомлення звучало як фантастичне. Однак посадовець пояснив, яким чином компанії допомагатимуть споживачам заощаджувати гроші на оплаті.

    — Запропонована методика спрямована на вигоди як для підприємства, так і для споживача послуг. Адже вона передбачає перехід до довгострокового планування — на 3—5 років, — зазначив Д. Арлачов. — Перший етап регуляторний, він триватиме приблизно три роки. Якщо протягом цього часу фактичні затрати компанії виявляться меншими, ніж закладено регулятором, то вигода залишається у компанії. Тобто в неї є стимул знижувати затрати. На наступному ж етапі — він триватиме 5 років — розрахунок тарифу відбуватиметься так. Половина отриманого прибутку залишиться у компанії. А другу половину «віддадуть» споживачу у вигляді зниження тарифу. Тобто досягнута компанією економія буде розділена між двома учасниками. До всього, для кожної компанії регулятором визначається завдання — на скільки вона зобов’язана знижувати затрати. Це, до речі, те, чого немає в нинішній методиці.

    Отже, здається, споживачі повинні радіти. Їм навіть нічого робити не треба для того, аби житлово-комунальний тиск на їхні гаманці зменшився. Хоча всі мої знайомі, яким я розповіла про майбутнє нововведення, сприйняли інформацію надто скептично. Так, один зі споживачів, Віталій Воронцов, бухгалтер за професією, відреагував досить різко:

    —Та це просто хочуть завуалювати зростання тарифів так, щоб споживачі нічого не зрозуміли!

    Втім, оптимістичних розробників і песимістично налаштованих споживачів може «розсудити» інша інстанція — підприємство з постачання води і відведення стоків.

    Перший заступник генерального директора «Київводоканалу» з економіки і фінансів Ганна Циганок зауважила, що столичні водопостачальники готові брати участь у цьому пілотному проекті, експериментувати, тільки-но отримають узгодження від регулятора. Але далеко не всі водопровідно-каналізаційні підприємства можуть прийняти цю методику.

    — Як фахівець можу сказати, що нині в Україні немає жодного водоканалу чи теплової організації, яка готова до впровадження цього методу. Адже є низка питань, які ще мають бути вирішені. Одне з найбільших — щодо форми власності. В цьому сенсі Київ готовий дещо більше, ніж інші регіони, оскільки комунальні підприємства переведені в розряд акціонерних товариств. Інший момент, який нас зацікавив у цій методиці, — можливість залучення інвестицій. Так, у нас одне з найбільших питань — реконструкція Бортницької станції аерації. Нині велику роботу веде і місто, і підприємство щодо залучення інвестицій у цю реконструкцію, але зазвичай все упирається в проблему джерела повернення коштів. Їх у підприємства немає. Адже ми працюємо за збитковим тарифом, рентабельність у нас негативна. На сьогодні фінансування оновлення основних засобів у ЖКГ становить приблизно 25%. Тобто 20 років у кращому разі латаються дірки, бо система фінансування нічого іншого не дозволяє.

    Звісно, тут напрошується запитання: якщо підприємство ледве зводить кінці з кінцями (тарифи «Київводоканалу» покривають собівартість менш ніж на 60%), то де гарантія, що відбудеться зниження тарифів для споживача?

    —Результатом для споживача має стати якість води, не потребуючи ремонту мережі, і повна впевненість у завтрашньому дні. Я так думаю, адже я теж споживач. Певні результати можна буде побачити, можливо, через 2—3 роки. Це не фінансові результати, а якісні, — пояснила Ганна Циганок. — Але це тільки щодо першого регуляторного періоду, який триває три роки. Тобто довгостроковий ефект у споживача виникне.

    Що ж, залишається сподіватися, що так воно і буде. Втім, розробка методики — це тільки перший крок. За словами Д. Арлачова, зараз вона перебуває на юстуванні. Однак для того, щоб методика запрацювала, потрібно, аби відповідне спільне рішення прийняли три органи влади — Нацкомісія з регулювання сфери комунальних послуг, Мінрегіон і Мінекономіки. А далі планується схожі методики розробляти і для інших житлово-комунальних сфер, зокрема для сфери виробництва теплової енергії.

    Як ця методика «поведе себе» на практиці в Україні — покаже час. А ось за рубежем, переконує Дмитро Арлачов, вона себе вже непогано зарекомендувала. І наводить як зразок досвід Великобританії. Там інвестиції під час використання стимулюючої моделі зросли. Тариф же зменшився удвічі.

    Купатися в банкнотах дешевше? Фото з сайту verytiksi.ru

    ДО РЕЧІ

    Мінрегіон готує новий закон

    Мінрегіон України прагне чітко розмежувати необхідність технічної модернізації житлово-комунального господарства та його реформування. Про це повідомив перший заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Олександр Аліпов. Серед головних чинників реформування — дерегуляція, створення простої та дієвої нормативно-правової бази.

    — Реформування галузі та її модернізація — речі принципово різні. Модернізація та розвиток вимагають інвестицій, зокрема і державних. А реформування — це узгоджені дії всіх органів влади, і перш за все місцевих, спрямованих на створення можливості для мешканців багатоквартирних будинків стати ефективними власниками. Це пошук механізмів залучення інвестицій, ресурсозбереження на всіх рівнях виробництва комунальних послуг, — підкреслив перший заступник очільника Мінрегіону.

    За його словами, одним із найбільших каменів спотикання реформування галузі є нормативна база. Так, нині діє 21 закон у сфері ЖКГ, але деякі з яких навіть по-різному визначають термінологію. Саме тому Мінрегіон розпочав підготовку єдиного базового закону у сфері ЖКГ, покликаного замінити всі існуючі. Прес-служба Мінрегіону повідомила, що у новому законі передбачається розділення правовідносин власності (житлова політика) та управління житлово-комунальним господарством (надання комунальних послуг).

    Урядовий Кур'єр

    Рейтинг: 4.7/5, основан на 25 голосах.

    Вам будет интересно:

    Із затонулого 70 років тому британського корабля дістали майже 48 тонн срібла

    Близько 48 тонн срібла було піднято з британського військово-транспортного корабля, що затонув у 1941 році за 300 морських миль від міста Голуей в Ірландії.

    Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту, Верховна Рада України

    Біженець чи особа, яка потребує додаткового захисту або якій надано тимчасовий захист, не може бути видана іноземній державі, де її життю або свободі загрожує небезпека за ознаками раси, віросповідання, ...

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 175, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики

    Про внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011 № 175 Відповідно до законів України «Про засади функціонування ринку природного газу» ( 2467-17 ), «Про природні монополії»( 1682-14 ) та Указу Президента України від 23.11.2011 № 1059( 1059/2011 ) «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики», до Методики розрахунку тарифів на транспортування та постачання природного газу для підприємств з газопостачання та газифікації( v0983227-02 ), затвердженої постановою НКРЕ від 04.09.2002 № 983, та Процедури встановлення та перегляду НКРЕ тарифів на транспортування, розподіл, постачання природного газу, зберігання (закачування, зберігання та відбір) природного газу, транспортування нафти, нафтопродуктів, аміаку магістральними трубопроводами ( v0749227-09 ), затвердженої постановою НКРЕ від 25.06.2009 № 749, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, ПОСТАНОВЛЯЄ:

    Про внесення зміни у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 2011 р. № 937, Кабінет Міністрів України

    Про внесення зміни у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 2011 р. № 937 Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Внести зміну у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 2011 р. № 937( 937-2011-п ) "Про затвердження граничної чисельності працівників апарату центральних органів виконавчої влади" (Офіційний вісник України, 2011 р., № 69, ст. 2623), замінивши у позиції "Мінсоцполітики" цифри "560" і "560" відповідно цифрами "578" і "578".





    Юридическая практика:
    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання ...

    Про визнання дій нотаріуса неправомірними та зобов'язання вчинення дій Нотаріусам заборонено безпідставно вводити людей в паніку відмовляючи у вчиненні нотаріальних дій

    Про поділ спадкового майна

    Про поділ спадкового майна Юристами було складено судовий позов в якому від суду вимагалося прийняти рішення про визнання права власності на частину ...

    Про визнання права власності на житловий будинок ...

    Про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування Юрист по спадщині надала допомогу у судовій справі про визнання права власності на житловий будинок в порядку спадкування


    Консультации по наследству:
    Якщо викликають до суду за спадковою справою

    Доброго часу доби. Моя проблема пов'язана зі спадком. Ми з дружиною живемо в Київській області. А батько дружини жив в Єврейській ...

    Порядок вступу та відмова від спадщини

    У мене склалася дуже складна ситуація, тому всі свої надії я покладаю на Вас, шановні адвокати по спадкових справах, адже ...

    Допоможемо оскаржити заповіт через суд

    Добрий день, консультанти в питаннях спадкового права. Звертаюся до Вас, оскільки мені здається, ніхто більше не зможе допомогти, ...


    Новости наследственных дел:
    На сегодняшнем заседании правительства планируется ...

    На сегодняшнем заседании правительства планируется рассмотреть план мероприятий по выполнению СА с ЕС Кабинет министров Украины на сегодняшнем заседании рассмотрит план мероприятий по выполнению соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Об этом говорится в повестке дня заседания на сайте правительства.

    Судья не может считаться независимым от политического .

    Судья не может считаться независимым от политического влияния, если его карьера зависит от изменчивого политического вектора, - Я.Романюк 22 декабря во время заключительного заседания Наблюдательного Комитета проекта Совета Европы «Усиление независимости, эффективности и профессионализма судебной власти на Украине» Председатель Верховного Суда Украины Ярослав Романюк заявил, что «одним из самых опасных с точки зрения формирования независимой судебной системы на современном этапе факторов является политическая составляющая».

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить ...

    Прокурор Донецкой области пытается в суде оспорить его люстрацию Руководителю прокуратуры Донецкой области Николаю Франтовскому не удалось с первого раза обжаловать свое увольнение с должности через люстрацию, сообщает «Первая инстанция».


    Рекомендации пользователей:
    1676b6902a1c6c119988b3b7eb617bca